Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

Tarutupa on verkkokauppa, joka myy omia ja muiden tuotteita. . Tarutupa pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupassa maksaminen on mahdollista kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeilla, Visa-, Visa Electron-, Business Eurocard- ja Mastercard-korteilla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Käytettävissä on Postin kuljetuspalvelut.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.
Tarkista paketin kunto heti noutaessasi tilausta. Mikäli paketti ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, on vahinkoilmoitus tehtävä heti paketin toimittaneelle kuljetusyhtiölle. Tämän jälkeen ota yhteyttä tarutupa@outlook.com

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on 2-10 arkipäivää, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti . Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Tilaustöiden toimitusaika ilmoitetaan aina tilauskohtaisesti tilauksesta sovittaessa.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta lukien. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus.

Tarkista saapuvat tuotteet heti paketin saavuttua. Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen kotona samalla tavoin, kuin voisi tutustua siihen kaupassa, mutta tuotetta ei voi käyttää menettämättä palautusoikeutta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaava ja täysin myyntikelpoinen. Tee ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta tarutupa@outlook.com. Viallinen tuote käsitellään asiakaspalautuksena, jolloin maksamme palautuskulut. Reklamoituasi tuotteen sähköpostitse, saat tarkemmat ohjeet.

Tuotteita palauttaessa on aina ilmoitettava kaupan peruuntumisesta/palautuksesta myyjälle sähköpostitse. Asiakas saa palautuslomakkeen, jonka hän liittää täytettynä palautuksen mukaan tai toimittaa vastaavat tiedot kirjallisena sähköpostitse. Palautuksissa vähennämme palautuksista toimituskulut. Asiakas maksaa itse palautuksesta koituvat toimituskulut. Palautus on aina asiakkaan vastuulla, pyydäthän kuitin palautuksesta kuljetusyhtiöltä. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Tilauksen palattua Tarutupa Oy:n ja todettuamme tuotteet virheettömiksi, palautamme tuotteiden summan 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Vaihtotilanteessa tuotteen palautuksesta koituvat kulut maksaa asiakas ja Tarutupa maksaa uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran.

Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa, että osoitetiedot ja puhelinnumero ovat tilauksessa oikein. Emme ole vastuussa kuljetusyhtiöiden viestiliikenteestä. Paketin noutamatta jättämistä seuraava paketin palautuminen Tarutupaan tai paketin palauttaminen ilman ilmoitusta ei velvoita myyjää peruuttamaan kauppaa. Mahdollisesta uudelleen toimituksesta veloitamme asiakkaalta uudet toimituskulut sekä kuljetusliikkeen meiltä laskuttamat palautuskulut.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tarutupa Oy

tarutupa@outlook.com

+358 45 607 1088 (käytäthän ensisijaisesti sähköpostia)